28 Ocak 2017 Cumartesi

Yulaflı Diyet Omlet Tarifi

yulafli diyet omlet tarifi, yulaflı diyet omlet tarifi, diyet omlet tarifi,

Bu tarif hem diyet yapanların hem de yapmayanların hoşuna gidecek diye düşünüyorum. Kahvaltıda hiç ekmek yemeden sadece omletimden yiyerek oldukça tokluk hissi duydum. Bu yüzden bu tarifi sizlere önermek istedim. Diğer omlet tarifleri gibi oldukça pratik, tek farkı daha doyurucu olması.

Malzemeler

  • 2 adet yumurta
  • yarım çay bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi
  • 1 tutam pul biber
  • 1 tatlı kaşığı çörekotu
  • 1 tutam nane
  • 1 tutam fesleğen
  • Kibrit kutusu kadar beyaz peynir
  • Tereyağı

Yapılışı:

Yumurtayı güzelce çırpıyoruz. Süt, yulaf ezmesi ve baharatları ilave ediyoruz. Peyniri içerisine ufalıyoruz. Tavamıza biraz tereyağı sürüp omlet karışımımızı döküyoruz. Altı kızarınca servise hazır hale getiriyoruz. Afiyet olsun!

6 yorum :

  1. Çok güzel bir tarifmiş, yulafı omlet içinde kullanmak hiç aklıma gelmemişti. Gayet de doyurucu olur, deneyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Arada yapıyorum ben de çok lezzetli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu tarife bayıldım, yorumunuz için teşekkürler. :))

      Sil
  3. Çok lezzetli görünüyor ! Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bloğunu takibe aldım canım. :)

      Sil

Link verilen yorumlar silinecektir!
Lütfen sadece tariflerle ilgili yorumlarınızı bırakınız.

DİKKAT!

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar aksi belirtilmedikçe Mavi Papatyaya aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Blogumu buradan takip edin!

Tasarım: Mavi Papatya. Powered by Blogger.